کارشناس امور بانوان فرمانداری تفرش: زنان تفرش با مشارکت در جشن پیروزی انقلاب ادای وظیفه می‌کنند

پایگاه خبری تفرش:

کارشناس امور بانوان فرمانداری تفرش گفت: زنان تفرش با مشارکت در جشن پیروزی انقلاب ادای وظیفه می‌کنند.

خبرگزاری فارس: زنان تفرش با مشارکت در جشن پیروزی انقلاب ادای وظیفه می‌کنند

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک زهرا بیاتی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی کمیته زنان و خانواده که با حضور نمایندگان خواهر ادارات تفرش در فرمانداری تفرش تشکیل شد با تبریک اعیاد خجسته ماه ربیع‌الاول هدف از تشکیل جلسه را برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت حضور پر شور بانوان در برگزاری هر چه باشکوه‌ تر ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

وی، فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم، تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب، تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، تشویق و ترغیب زنان به منظور نقش آفرینی خودجوش آنان، بهره گیری از تشکل‌های دولتی و غیر دولتی مرتبط با زنان، تدوین و اجرای برنامه های مناسب، معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف و بهره گیری از استعدادهای هنری زنان کشور را از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های کمیته و خانواده دهه فجر برشمرد.

کارشناس امور بانوان فرمانداری تفرش بر هماهنگی و انسجام با دستگاه‌های اجرایی مربوطه در هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن بر نامه‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان تفرش تأکید کرد.

در این جلسه؛ هریک از نمایندگان  ادارات پیشنهادات خود را برای چگونگی برگزاری بهتر و به یاد ماندنی‌تر بر نامه‌های ایام الله دهه فجر ارائه کردند.

گفتنی است؛ گل افشانی قبور شهدای گمنام در دانشگاه تفرش همزمان با ورود امام خمینی(ره)، همایش زن و انقلاب، برگزاری مسابقه فرهنگی و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه اجرایی این کمیته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:40 | نویسنده : میثم اله وردی |